Loading...
 

Πολιτική Ποιότητας

Πολιτική Ποιότητας

Για την εταιρεία Pharmanel Commercial S.A. ο όρος ποιότητα αποτελεί δέσμευση, έτσι ώστε τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση να ικανοποιούν απόλυτα τις προδιαγραφές τους, τις απαιτήσεις της ισχύουσας Νομοθεσίας, να έχουν όλες τις ιδιότητες που περιγράφονται στις οδηγίες τους αλλά κυρίως να ικανοποιούν τις ανάγκες των ασθενών.

Το σημαντικότερο κριτήριο για τη ποιότητα της εταιρείας είναι η ικανοποίηση των πελατών μας. Με τον όρο πελάτες για την εταιρεία Pharmanel Commercial SA εννοείται οποιοσδήποτε είναι παραλήπτης των προϊόντων της (φαρμακαποθήκες, φαρμακεία, ασθενείς, πελάτες εξωτερικού για τους οποίους η εταιρεία αναλαμβάνει να οργανώσει την παραγωγή των προϊόντων τους). Για το λόγο αυτό η εταιρεία εφαρμόζει ένα αυστηρά δομημένο Σύστημα Ποιότητας με στόχο την παροχή υπηρεσιών και προϊόντων υψηλού επιπέδου και προδιαγραφών. 

Οι διεργασίες του Συστήματος Ποιότητας που επικεντρώνονται στην ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας προβλέπουν περιληπτικά τις εξής ενέργειες:
  • Προσδιορισμός των απαιτήσεων που σχετίζονται με το προϊόν και ανασκόπηση αυτών
  • Επικοινωνία με τους πελάτες
  • Μέτρηση και αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών
  • Παρακολούθηση παραπόνων πελατών
Για την υλοποίηση της πολιτικής ποιότητας η Διοίκηση λειτουργεί με τις παρακάτω αρχές :
  • Δημιουργεί και συντηρεί οράματα, θέτει αντικειμενικούς στόχους για την ποιότητα, παρακινεί και επιβραβεύει.
  • Δεσμεύεται στην τήρηση των διαδικασιών του Συστήματος Ποιότητας, οι οποίες περιλαμβάνουν τις διεργασίες της εταιρείας.
  • Ενθαρρύνει την ομαδική εργασία και την έκφραση προτάσεων από τη πλευρά του προσωπικού.
  • Αξιολογεί και επιβραβεύει την προσπάθεια και την επίτευξη στόχων.
  • Ενισχύει τη συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Ποιότητας μέσω των εσωτερικών επιθεωρήσεων και των τακτικών ανασκοπήσεων, οι οποίες περιλαμβάνουν τους Στόχους και τους Δείκτες Ποιότητας των διεργασιών.
  • Φροντίζει για τη συνεχή επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού.
  • Υποστηρίζει την ποιότητα με τη παροχή κατάλληλων πόρων.
  • Ορίζει εκπρόσωπό της τον Υπεύθυνο Διασφάλισης Ποιότητας με συνολική ευθύνη την εφαρμογή και παρακολούθηση του Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας.
  • Αξιολογεί πιθανούς κινδύνους και λαμβάνει αντίστοιχα μέτρα ώστε να πετύχει την ελαχιστοποίησή τους
  • Αξιολογεί πιθανές ευκαιρίες βελτίωσης του συστήματος και κατ’ επέκταση των προϊόντων της και θέτει τους όρους και τις προϋποθέσεις για την εκμετάλλευσή τους με γνώμονα πάντα την ικανοποίηση των πελατών της. 
Η Πολιτική Ποιότητας της εταιρείας αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας και  ανασκοπείται περιοδικά, με σκοπό τη συνεχή βελτίωση των διεργασιών της εταιρείας και της ικανοποίησης των πελατών.